ویزا کانادا

کانادا دومین کشور بزرگ در جهان می باشد که تقریبا بخش زیادی از آمریکای شمالی را اشغال کرده است.با وجود بزرگ بودن آن، این کشور یکی از کشور های کم جمعیت در جهان است.کانادا به دلیل منابع طبیعی و چشم انداز های گسترده و دست نخورده آن و فرهنگ های مختلف و تاریخ چند وجهی مشهور می باشد و یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان نیز می باشد.کانادا دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی است. کانادا سرزمینی بزرگ گسترده و دارای زیبای های طبیعی می باشد.از نظر پیشرفت اقتصادی و تکنولوژی فناوری با همسایه خود آمریکا رقابت نزدیکی دارد اگرچه بین اون دو کشور تفاوت های چشمگیری وجود دارد.بخش اعظم تاریخ و فرهنگ این کشور مربوط به دو کشور اروپایی، انگلیس و فرانسه حاصل شده است که این باعث دو ماهیت گوناگون و متفاوت در این کشور شده است.

کانادا یک کشور مهاجرپذیر است که یکی از معتبرترین ویزاهای دنیا را داراست. برای ورود به این کشور تنها باید بدانید با توجه به شرایط خودتان و مدارک درد دست درخواست چه نوع ویزایی را بدهید. با توجه به سابقه چندین ساله ما، شرکت سفر های دانا با دانش فنی خود شما را در این مسیر یاری خواهیم کرد.

انواع ویزای توریستی کانادا :

ویزاهای توریستی کانادا به دو صورت صادر می‌شوند: ویزای سینگل (single) یا یک بار ورود و ویزای مولتیپل (Multiple) یا چند بار ورود.

ویزای سینگل : یکبار اجازه ورود تا 6 ماه

با ویزای سینگل کانادا تنها یک بار اجازه ورود به این کشور را دارید. برای مثال، برای بازدید رسمی مقامات این کشور، شرکت در کنفرانس یا شرکت در رخداد خاصی در این کشور ویزای سینگل صادر می‌شود. پس از خروج از کانادا، در صورتی که قصد سفر دوباره به این کشور را داشته باشید لازم است مجددا برای ویزای جدید اقدام کنید. 

ویزای مولتی : ویزای 5 ساله کانادا چند بار ورود 

ویزای مولتی کانادا (Multiple-entry Visa) به شما اجازه می‌دهد تا در مدت اعتبار آن به دفعات زیاد وارد کانادا شوید به همین دلیل به آن ویزای چند بار ورود هم می‌گویند. با ویزای مولتی توریستی می‌توانید در هر بار ورود حداکثر ۶ ماه در این کشور بمانید.

اعتبار ویزای مولتی کانادا حداکثر ۱۰ سال یا ۱ ماه قبل از تاریخ انقضای پاسپورت است که این مدت کوتاه‌تر است. برای ایرانیان معمولا ویزای توریستی ۵ ساله مولتی صادر می‌شود. با ویزای مولتیپل کانادا می‌توانید قبل از انقضای اعتبار آن یا در روز انقضای اعتبار آن وارد کانادا شوید.

سوپر ویزا : ویزای توریستی کانادا برای والدین

سوپر ویزای کانادا یک ویزای (چند بار ورود) است که تا ۱۰ سال اعتبار دارد و به پدر و مادر/ پدربزرگ و مادربزرگ‌های شهروندان و مقیمان دائم کانادا اجازه می‌دهد تا در هر بار ورود به کشور کانادا بدون نیاز به تمدید وضعیت خود، ۵ سال را در آنجا بمانند و در کنار فرزندان و نوه‌های خود زندگی کنند.