مراکز خرید ازمیر ترکیه

راهنمای سفر 26 فروردین ، 1403 5 دقیقه

اگر اهل خریدکردن باشید، احتمالاً از گشت‌وگذار در مراکز خرید ازمیر و بازارهای روباز و رنگارنگ آن، حظ کامل را خواهید برد. ازمیر سومین شهر بزرگ در سواحل غربی ترکیه است که یک‌تنه بار رونق و آبادانی اقتصاد این کشور را به دوش می‌کشد. این شهر به واسطه داشتن اقتصاد بسیار قوی، فهرستی بی‌انتها از فروشگاه‌های لوکس و مراکز خرید بزرگ را در دل خود جای داده است. مراکز خرید ازمیر در ترکیه آنقدر متنوع و بی‌شمار هستند که اگر تمام روزهای سفر را به گشت‌زدن در آن‌ها اختصاص دهید، باز احتمالاً زمان برای خریدکردن کم خواهید آورد. در این مقاله از سفرهای دانا با برخی از مراکز خرید ازمیر آشنا می شویم . 

مرکز تجاری تفریحی هیلتون ازمیر

از مجلل‌ترین و بهترین مراکز خرید ازمیر که آن را می‌توان رقیب سرسخت بازارهای پرآوازه استانبول دانست، مرکز تجاری تفریحی هیلتون است. هیلتون یک مرکز خرید ساده نیست؛ این مجموعه چندمنظوره با تمرکز بر بعد تفریح و سرگرمی، امکانات رفاهی و تفریحی متعددی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و از بهترین جاهای دیدنی ازمیر به شمار می‌رود. زمین بزرگ بازی با مهیج‌ترین تفریحات آبی، رستوران‌های مجلل با منوهایی رنگارنگ و متنوع و سالن‌های مدرن سینما، بخش تفریحی این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند.

هیلتون از نظر تجاری هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ این مجموعه با گردآوری 200 برند تجاری معروف و معتبر بین‌المللی، لذت خریدکردن را برای شما دوچندان کرده است. از جمله بهترین محصولات عرضه‌شده در مرکز خرید هیلتون که شانس خرید آن را از برترین برندهای جهان دارید می‌توان به دسته پوشاک، لوازم آرایشی و کالاهای الکترونیکی اشاره کرد.

مرکز خرید آسماچاتی؛ از معروفترین مراکز خرید ازمیر

از دیگر مراکز خرید معروف ازمیر، مرکز خرید آسماچاتی است که با طراحی مدرن و خارق‌العاده‌اش شما را حسابی غافلگیر می‌کند. این مجموعه تجاری در دو طبقه مجزا با دنیایی از رنگ و طرح، میزبان شما خواهد بود. اکسسوری، لوازم خانگی و دیجیتال، پوشاک و کالاهای الکترونیکی و برقی، از جمله معروف‌ترین محصولاتی است که در این مرکز خرید به چشم می‌خورد.

در مرکز خرید آسماچاتی، مجموعه‌ای کامل از تفریحات نیز وجود دارد که شما برای گریز از خستگی و پیداکردن جانی دوباره برای خرید می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. رستوران‌ها و کافه‌های شیک، سالن‌های بازی و مراکز تناسب اندام، بخش رفاهی این مرکز خرید را پوشش می‌دهند.

مرکز خرید مدیا مارکت در ازمیر

اگر به دنیای دیجیتال و کالاهای هوشمند علاقه‌مند هستید، مرکز خرید مدیا مارکت ازمیر بهشت شما خواهد بود. این مرکز خرید همان‌طور که از نامش پیداست، طیفی متنوع از لوازم دیجیتال و کالاهای الکترونیکی را به مشتریان عرضه می‌کند. قصد خرید هر نوع محصول هوشمندی که داشته باشید، از گوشی گرفته تا تلویزیون و کامپیوتر، مدیامارکت بهترین نوع آن را از برترین برندهای جهان در اختیارتان قرار می‌دهد. این مجموعه، رستوران‌های متنوعی هم دارد که فضای روح‌انگیز آن‌ها می‌تواند شما را در داشتن انتخاب‌های هوشمندانه‌تر یاری کند.

مرکز خرید آگورا ازمیر

نمی‌شود از بهترین مراکز خرید ازمیر ترکیه صحبت کنیم و نامی از مرکز خرید آگورا نبریم. آگورا از قدیمی‌ترین و وسیع‌ترین مراکز خرید ازمیر است که محبوبیت خاصی میان گردشگران دارد. این مجموعه تجاری در فضایی روباز و سرپوشیده، میزبان 178 فروشگاه از برندهای مشهور جهانی و ترکیه‌ای است. در فروشگاه‌های مجلل آگورا هر کالایی که قصد خرید آن را داشته باشید، با بهترین کیفیت ارائه می‌شود. پوشاک، پارچه، کتاب، لوازم خانگی، کالاهای هوشمند، کیف و کفش تنها گوشه‌ای از محصولات قابل فروش در مرکز خرید آگوراست.

رستوران‌های مجلل آگورا نیز از فروشگاه‌های مدرن آن چیزی کم ندارد. هر زمان که احساس کردید خستگی بر شما غالب شده است، کافی است به فضای روح‌بخش و دلنواز این رستوران‌ها پناه ببرید و با سرو کردن غذایی لذیذ از منویی ترکی، ضعف و بی‌حالی را از خود دور کنید. جالب است بدانید که در آگورا کودکان نیز هم‌پای بزرگسالان عیش و سرگرمی را تجربه خواهند کرد. پس اگر قصد سفری خانوادگی را به ازمیر دارید، آگورا بهترین و عاقلانه‌ترین انتخاب برای خریدکردن شما خواهد بود.

مرکز خرید ازدیلک؛ از ارزان ترین مراکز خرید ازمیر

اگر در کنار داشتن خرید باکیفیت، نگران بودجه اقتصادی‌تان هم هستید، خرید از فروشگاه ارزان ازدیلک ازمیر را صدر اولویت‌های خود قرار دهید. این مجموعه تجاری نه‌تنها به واسطه ارائه محصولاتی از برترین برندهای معتبر ترکی و بین‌المللی شهرت دارد؛ بلکه به دلیل نازل‌بودن قیمت‌ها نیز محبوبیتی فراگیر میان گردشگران پیدا کرده است. سونی، فیلیپس، ماوی جینز و واکو از بهترین برندهای جهانی هستند که در فروشگاه‌های متنوع ازدیلک نمایندگی دارند. ازدیلک علاوه‌بر کاربری تجاری، از بخشی تفریحی نیز برخوردار است که از آن میان می‌توان به سالن‌های سینما و زمین‌های بازی و سرگرمی برای کودکان اشاره کرد.

مرکز خرید اژه پارک در ازمیر ترکیه

مرکز خرید اژه پارک، یکی دیگر از مراکز خرید ازمیر است که در مرکز این شهر قرار دارد. این مرکز خرید به لطف داشتن فضایی سبز و برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی متعدد، اوقات بسیار خوشی را در خریدکردن برای شما رقم می‌زند. سالن سینما، سالن بیلیارد و بولینگ، رستوران و کافی‌شاپ از جمله بخش‌های جذاب تفریحی این مجموعه به حساب می‌آیند.

برندهای تجاری محلی و جهانی نیز بخش اعظم دیگر این مرکز خرید را پوشش می‌دهند. شما با خریدکردن از برندهای حاضر در این مجموعه می‌توانید گنجینه‌ای ارزشمند از بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها را در چمدان خود داشته باشید. پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، بدلیجات، کیف و کفش، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن از جمله محصولات عرضه‌شده در مرکز خرید اژه پارک است. شایان ذکر است که این مرکز تجاری به واسطه قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی شما به جاذبه‌های دیدنی ازمیر را هم سهولت می‌بخشد. این را هم به‌خاطر داشته باشید که اژه پارک جزو محبوب‌ترین مراکز خرید عمده لباس در ازمیر است؛ بنابراین اگر قصد خرید عمده پوشاک را دارید، بهتر است بی‌معطلی خودتان را به این مجموعه تجاری برسانید.

مرکز خرید فروم برنوا در ازمیر

از معروف‌ترین مراکز خرید لباس عروس در ازمیر فروم برنواست. در مرکز خرید فروم برنوا نیز شانس ملاقات با برندهای مشهور جهانی را خواهید داشت. فروم برنوا که در ضلع غربی ازمیر و در منطقه اژه قرار دارد، جزو اولین مراکز خرید روباز در ازمیر محسوب می‌شود . این مرکز خرید با وسعتی بالغ بر 2000 متر مربع، میزبان 128 فروشگاه از برندهای معتبر جهانی و محلی است.

جالب است بدانید که شاکله فروم برنوا را ساختمانی دو بخشی تشکیل می‌دهد که بخش اول آن مسکونی است و بخش دومش به فروشگاه‌های تجاری اختصاص دارد. در مجموعه تجاری فروم برنوا نیز فرصت برای تفریح و سرگرمی هم کاملاً مهیاست. کافی است خودتان را به پارک سرسبز و باصفای این مجموعه برسانید تا در فضای دلنشین و آرام آن، اوقاتی را به استراحت و خوشگذرانی سپری کنید. سالن‌های مجهز سینمایی و مراکز بدنسازی نیز از دیگر تفریحات متنوع این مجموعه هستند که هیجان را چاشنی لحظات خرید می‌کنند.

اوت لت سلوی در شهر ازمیر ترکیه

در فهرست مراکز خرید ازمیر باید جایی هم برای اوت لت سلوی خالی کرد که مرکز خریدی تمام‌عیار و دیدنی محسوب می‌شود. این مرکز خرید دارای دو بخش مجزا در دو طرف خیابان است که با پلی رؤیایی به یکدیگر متصل می‌شوند. این مرکز خرید، چشم‌اندازی مشرف به دریای اژه دارد و این اولین مزیت برجسته آن تلقی می‌شود. امتیاز درخشان دیگر این مجموعه تجاری، حراجی‌های فصل و تخفیف‌های دائمی سال است که لذت خریدکردن را برای خریداران به اوج خودش می‌رساند. با این قابلیت، هر زمان که مهمان غرفه‌های تجاری اوت لت سلوی شوید، کالایی پرزرق‌وبرق و جذاب در سبد خریدتان خواهید داشت.

در اوت لت سلوی، بساط تفریح و سرگرمی هم مهیاست. این تفریح و خوشگذرانی را می‌توانید با حضور در فضای روح‌بخش و دلنشین رستوران‌ها و کافه‌های این مجموعه تجاری تجربه کنید. ضمن اینکه در اطراف اوت لت سلوی، چند جاذبه دیدنی معروف ازمیر هم به چشم می‌خورد که بازدید از آن‌ها خالی از لطف نیست. میدان کناک، موزه باستان‌شناسی و آسانسور ازمیر از مشهورترین این جاذبه‌ها هستند.

اوت لت اپتیموم؛ از مراکز خرید ارزان ازمیر

از دیگر مراکز خرید ازمیر ارزان که در آن می‌توانید نمایشی باشکوه از حراجی‌های مشهورترین برندهای جهانی را به تماشا بنشینید، اوت لت اپتیموم است. این مرکز تجاری در 5 طبقه با طراحی بسیار مدرن و شیک، میزبان تمام گردشگرانی است که مایلند کالایی باکیفیت اما ارزان را خریداری کنند. ساعت، لوازم آرایشی، کفش، پوشاک و لوازم الکترونیکی از جمله معروف‌ترین محصولات عرضه‌شده در اوت لت اپتیموم است. در این مرکز تجاری، گنیجنه‌ای غنی از تفریحات مهیج هم به چشم می‌خورد که بهترین آن‌ها شهربازی و پیست اسکی است.